zaterdag 19 januari 2013

Vlinder kistje

Op het eiland Fuerteventura waar wij minimaal 1x per jaar komen (schoonouders wonen er) hebben ze de winkel Natura. Het mijn favoriete winkel op het eiland. Ze hebben er een in elk winkelcentrum en ga in elke altijd even naar binnen. Vooral de doosjes en kistjes zijn mijn favoriet. De laatste vakantie had ik een prachtig roze exemplaar met geschilderde vlinders op het oog. Het had een mooi slot en een handig inzetbakje voor kleine spulletjes. Maar € 39,95 vond ik toch te duur. De laatste dag van de vakantie vertelde mijn schoonmoeder over een nieuwe winkel aan de andere kant van het centrum. De winkel was in handen van Chinezen en ze verkochten er werkelijk van alles voor weinig.
Dat moest ik zien! Ze verkochten er inderdaad van alles. Sieraden, keuken spullen, kleding, schoenen, hobbyspullen! Tot ik in een pad kwam met doosjes!! Blanke houten doosjes en kistjes in alle vormen en maten! Ik vond een kistje precies zoals die van de vlinders. Met hetzelfde mooie slot en ook een inzet bakje voor kleine spulletjes. En deze was maar € 3,95! En zeg nou zelf. Zelf maken in toch veel leuker!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten