vrijdag 14 juni 2013

Nieuwe look, nieuwe naam

Digitaal ontwerpen doe ik al een tijdje op mijn werk. Voor diverse communicatie uitingen maak ik poster, flyers, banners, stickers en veel meer. Maar steeds vaker zit ik ook prive het inetrnet af te zoeken naar brushes, patterns en leuke PNG bestanden om mooie creaties te maken. Zo maakte ik onder andere de header bovenaan mijn blog. En toen ik toch bezig was, heb ik maar meteen de hele blog gerestyled. Inclusief nieuwe naam. Voortaan gaat Crea San als Vivaldi Loves door het creatieve leven. Vivaldi is mijn achternaam waar ik erg blij mee ben. Loves omdat ik van zoveel dingen houd.

Wat vinden jullie van de header en de nieuwe look van mijn blog?

De lossen onderdelen van de header downloade ik van diverse geweldige websites.
Op Farfarhill vind je geweldige pakketten met freebies zoals achtergronden en vintage plaatjes.
Starsunflowerstudio heeft prachtige fonts en brushes.


En bloemen, postzegels en postcard vind je op Scrappincop.



Jij ook een nieuwe header?
Wil jij ook een leuke (nieuwe) header op je blog? Kijk eens op de websites die ik gebruikte en maak in photoshop een eigen leuke header. Niet zo veel ervaring met photoshop? En wil je dat ik er een voor je maak? In ruil voor een leuke snailmail maak ik er een voor je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten