woensdag 19 juni 2013

Van pindakaaspot naar bloemenvaas

Ik kwam ze al vaak tegen op het internet en in de magazines. Flesjes gepimpt tot vaasjes. Die wilde ik ook!

Een tijd lang spaarde ik mijn lege sausflessen, pindakaaspotten en pestopotjes. Ik kocht zelfs kleine flesjes wijn omdat ik de maat zo mooi vond als vaasjes. Die wijn kwam wel op.

Manlief werd een beetje gek van al die lege potten overal. Het werden er ook steeds meer. Dus besloot ik maar eens aan de slag te gaan. Potten en flesjes schoonmaken en weken om de etiketten los te krijgen. Daarna de vaatwasser in om ze echt schoon te krijgen.

Daarna ben ik mooie lintjes, wol, maskingtape etc. in mijn favoriete kleuren bij elkaar gaan zoeken.

En dan... Versieren maar!

Bij de Appie kocht ik twee bossen pioenrozen voor maar € 5,-!
Deze week in de bonus.
Ik vind het resultaat echt geweldig!
Ook al schijnt de zon niet, bij mij is het zomers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten